TF-IDF (Term Frequency-Inverse Document Frequency), belirli bir terimin bir belge içindeki önemini ölçmek için kullanılan bir analiz yöntemidir. TF-IDF Nedir?
Dönüşüm Oranı (CR), kullanıcının siteyle etkileşime geçerek markanın belirlediği hedefi (satın alma vs.) gerçekleştirme yüzdesidir. Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO); dönüşüm…
Kelime veya kelime grupları kullanılarak oluşturulan tıklanabilir bağlantı metinleri, anchor text ya da çapa metin olarak adlandırılır. Anchor Text Nedir?
Majestic SEO tarafından ortaya çıkarılmış olan Citation Flow ve Trust Flow terimleri, internet sitelerine ait linklerin miktarını ve güvenilirliğini ölçmek…
Pogo sticking, kullanıcıların arama motoru sonuç sayfasındaki (SERP) bir sonuca tıkladıktan kısa bir süre sonra aradığını bulamayarak sonuç sayfalarına geri…
Tarama bütçesi optimizasyonu (Crawl budget optimization), arama motoru botlarının internet sitesinde gerçekleştirdiği tarama (crawling) işlemini daha verimli hale getirmek için…
E-ticaret sitelerinde sıkça yapılan hatalar, satışların ve müşteri memnuniyetinin düşmesine neden olabilir. Gelin bu hataların ne olduğunu inceleyelim ve e-ticaret…
En kaliteli web deneyimini sağlamak için çerezleri kullanıyoruz.